Utbildning

Lär dig hur du använder dina lösningar

För att få full effekt av våra lösningar är utbildning viktig och ibland förbisedd. Vi hjälper dig med den grundläggande 2-4 dagars utbildningen vid installationen. Vi kan göra detta i vårt träningscenter eller på din arbetsplats beroende på dina behov. Vi erbjuder även webbaserad utbildning som övervägande används för versionsuppgraderingar som innehåller ny funktionalitet.

 

Systemintegration

Integrera dina system för maximal effektivitet

För att få maximal prestanda eller effektivitet med ett system är det ibland användbart att integrera med ett eller flera av dina nuvarande system. Vi har resurser för att hjälpa dig med olika typer av integration med MIS, CRM eller andra W2P-system. Detta kan göras på många olika sätt, eftersom våra lösningar har kraftfulla API: er för det flesta av dagens krav. Vi kan hjälpa din personal att stödja dem eller ta fullt ansvar för ditt integrationsprojekt.

IT-tekniker

IT-specialister hjälper dig

I vår verksamhet är IT-kunskap en viktig del av varje affärsmodell och även om du kanske inte har denna typ av specialiserad personal finns det fortfarande ett behov. Vi kan erbjuda hjälp med våra helt specialiserade Microsoft och Citrix IT-specialister. Vi kan hjälpa dig med installation, implementering, IT-hosting eller supportrelaterade frågor när det gäller enkla eller komplexa IT-relaterade ämnen.

 

IT-hosting

Säker driftsmiljö i ”Berget”

Vi har nöjet att erbjuda en mycket kraftfull och konkurrenskraftig IT-driftsmiljö som ligger djupt i det svenska granitberget. Detta är en robust anläggning med hög säkerhetsnivå som ger en mycket snabb anslutning till omvärlden. Vi kommer att hålla dina system igång 24/7 tillsammans med sömlösa versionsuppgraderingar av vår personal.

 

Kontakta oss

Vårt huvudkontor och träningsanläggning ligger i Borås men vi har ett par medarbetare i Stockholmsområdet. Hör av er!!

Fråga oss vad som helst!

Med ett aktuellt underhållskontrakt har du tillgång till våra applikationsexperter som kan hjälpa dig på vägen. Antingen via telefon, mail eller vårt webbaserade supportsystem som låter dig följa din förfrågan och få tillgång till vår kunskapsdatabas. Dessutom möjliggör ett underhållskontrakt att du alltid får den senaste versionen med den senaste funktionaliteten.

Obs! Du behöver en giltig supportlicens för att få tillgång till supporttjänsten.